Інформатика(3)

Урок за 26.05( 1 група) 28.05 ( 2 група)

Тема уроку Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

Тестування 

( завдання записуєте в зошит і до нього правильну відповідь. Мені присилати не потрібно, готуйте зошити для перевірки)

Тестові завдання:
  1. Що означає презентація?
А) демонстрування або представлення чогось;
Б) показ слайдів;
В) редагування заголовка.
  1. Інтернет - це....
А) надсилання електронних листів;
Б) всесвітня глобальна компютерна мережа;
В) сукупність веб-сторінок.
  1. Що таке контекстне меню?
А) це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу;
Б) список команд, який викликається для об’єкта лівою кнопкою миші;
В) список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші.
  1. Що таке алгоритм?
А) порядок дій, що дає змогу виконати певну задачу;
Б) це звичайна програма;
В) електронний документ.
5. Графічний редактор – це програма для створення…
А) тексту;
Б) малюнків;
В) команд для рудого котика.

Установи відповідності між зображеннями і їхніми назвами.
Скласти алгоритм розбору речення:
Навесні перелітні птахи повертаються додому.
 


 

 

 

 

Урок за 19.05( 1 група) 21.05 ( 2 група)

Тема уроку: Доповнення  презентації текстом, зображенням, схемою

Доброго дня!!!

Діти, ми сьогодні з Вами будемо доповнювати презентацію текстом, зображенням, схемами.

Перегляньте відео до уроку, якщо є змога виконайте практичне завдання, якщо ні, то запишіть у зошит число і тему уроку

Перегляньте презентацію за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1mvpoSCC9WCB_-tKapjXkHd6htgAB2f7e/view

Дайте усно відповіді на запитання




 

 

 

 

Урок за 12.05( 1 група) 14.05 ( 2 група)

Тема уроку Утворення нового слайду, текстового вікна

 Сьогодні ми з вами продовжимо прадювати з редактором презентацій, і ознайомимось як утворити новий слайд.

Для цього нам потрібно буде переглянути презентацію та дати відповіді на запитання, які розміщенні на слайді №19


 

 

 

 

 

  Урок за 05.05( 1 група) 07.05 ( 2 група)

Повторимо

 1. Виконаємо інтерактивну вправу

 
Сьогодні ми навчимося додавати інформацію до слайдів. А саме текст та малюнки. 
 
Якщо презентація буде складатися лише з тексту та ви будете зачитувати його з слайда, то аудиторія швидко втратить інтерес. Ще нудніше перегляд слайдів з текстом, не супроводжуваним промовою. Щоб зробити презентацію більш привабливою, треба доповнити її малюнками і різними ефектами.
Зображення на слайдах можуть мати саме різне походження і призначення – готові малюнки PowerPoint; фотографії; графіки, діаграми і таблиці, створені за допомогою інших програм; малюнки, виконані вами за допомогою інструментів малювання різних програм, анімації, відеофрагменти та ін.
Перегляд навчальної презентації

 

 

 

 

Урок за 28.04( 1 гр); 30.04 (2гр.)

Тема уроку: Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

 1.Скажіть своїмрідним:

а) Що таке презентація....

б) Що таке слайд.....

Кожного уроку, я вам матеріал подавала за допомогою презентації, а ви її переглядали. Отже:
Показ слайдів відображує презентацію на весь екран саме так, як вона демонструватиметься аудиторії( а саме вам) Дозволяє переглянути малюнки, анімовані елементи й ефекти переходу, а також оцінити часові інтервали зміни слайдів та появи об'єктів на них.
2. Перегляньте презентацію можно за посиланням

3.Виконайте практичну роботу ( слайд16) (у кого немає можливості створити презентацію, в зошиті  намалюйте чотири прямокутники ( слайди) і в них впишіть загадки)
 

 

 

 

 

Урок за 21.04( 1 гр); 23.04 (2гр.)

Тема уроку:Середовище створення презентацій.

Дати відповіді на питання, які знаходяться на слайдах.(не забуваємо в зошит записувати: число, тему уроку і відповіді на запитання, фото прикріпляти на дошку, або відправляти мені в лічку, вайбер)

 

Урок за 14.04( 1 гр); 16.04 (2гр.)

 Тема уроку: Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

Дати відповіді на запитання, які знаходяться на слайдах.


 






Урок за 07.04( 1 гр); 09.04 (2гр.)

 Тема уроку: 

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
1. Переглянути презентацію
2 Дати в зошит відповіді на питання слайду 14 і 15

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
1. Переглянути презентацію
2 Дати в зошит відповіді на питання слайду 14 і 15
 

 

 

 

 

Урок за 31.03( 1 гр); 02.04 (2гр.)

 Тема уроку  Таблиці в тексті: Орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

 ( не забувайте в зошиті писати число, тему уроку)

Завдання 1
Розгадайте ребуси



 Переглянути презинтацію  та опрацювати її

Завдання 2 На комп’ютері  створити таблицю за зразком ( слайд 20)
( у кого немає комп’ютера, таблицю в зошиті)










17.03 ( 1 група ), 19.03.( 2 група)
Тема уроку : Доповнення текстів зображеннми
( у зошит записуємо число , тему уроку.
Переглянути презентацію

Даємо відповіді на запитання 20 і 21 слайда( письмово)
Опрацьовуємо презентацію до уроку)

Увага!!!
12.03.20
Всім учням класу)))
Пройти у  Міксіке, турнір Маловисківського району. ( У розділі змагання)

Немає коментарів:

Дописати коментар