Урок за 26.05( 1 група) 28.05 ( 2 група)
Тема уроку Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
Тестування
( завдання записуєте в зошит і до нього правильну відповідь. Мені присилати не потрібно, готуйте зошити для перевірки)
Тестові
завдання:
-
Що
означає презентація?
А)
демонстрування або представлення
чогось;
Б)
показ слайдів;
В)
редагування заголовка.
-
Інтернет
- це....
А)
надсилання електронних листів;
Б)
всесвітня глобальна комп’ютерна
мережа;
В)
сукупність веб-сторінок.
-
Що
таке контекстне меню?
А)
це список команд, що виводиться на екран
і пропонується користувачу;
В)
список команд, який викликається для
об’єкта правою кнопкою миші.
-
Що
таке алгоритм?
А)
порядок дій, що дає змогу виконати певну
задачу;
Б)
це звичайна програма;
В)
електронний документ.
5.
Графічний редактор – це програма для
створення…
А)
тексту;
Б)
малюнків;
В)
команд для рудого котика.
Установи
відповідності між зображеннями і їхніми
назвами.
Скласти
алгоритм розбору речення:
Навесні
перелітні птахи повертаються додому.
Що
означає презентація?
Інтернет
- це....
Що
таке контекстне меню?
Що
таке алгоритм?
Урок за 19.05( 1 група) 21.05 ( 2 група)
Тема уроку: Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою
Доброго дня!!!
Діти, ми сьогодні з Вами будемо доповнювати презентацію текстом, зображенням, схемами.
Перегляньте відео до уроку, якщо є змога виконайте практичне завдання, якщо ні, то запишіть у зошит число і тему уроку
Перегляньте презентацію за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1mvpoSCC9WCB_-tKapjXkHd6htgAB2f7e/view
Дайте усно відповіді на запитання
Урок за 12.05( 1 група) 14.05 ( 2 група)
Тема уроку Утворення нового слайду, текстового вікна
Сьогодні ми з вами продовжимо прадювати з редактором презентацій, і ознайомимось як утворити новий слайд.
Для цього нам потрібно буде переглянути презентацію та дати відповіді на запитання, які розміщенні на слайді №19
Урок за 05.05( 1 група) 07.05 ( 2 група)
Повторимо
1. Виконаємо інтерактивну вправу
Сьогодні
ми навчимося додавати інформацію до
слайдів. А саме текст та малюнки.
Якщо
презентація буде складатися лише з
тексту та ви будете зачитувати його з
слайда, то аудиторія швидко втратить
інтерес. Ще нудніше перегляд слайдів з
текстом, не супроводжуваним промовою.
Щоб зробити презентацію більш привабливою,
треба доповнити її малюнками і різними
ефектами.
Зображення
на слайдах можуть мати саме різне
походження і призначення – готові
малюнки PowerPoint; фотографії; графіки,
діаграми і таблиці, створені за допомогою
інших програм; малюнки, виконані вами
за допомогою інструментів малювання
різних програм, анімації, відеофрагменти
та ін.
Перегляд
навчальної презентації
Урок за 28.04( 1 гр); 30.04 (2гр.)
Тема уроку: Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.
1.Скажіть своїмрідним:
а) Що таке презентація....
б) Що таке слайд.....
Кожного уроку, я вам матеріал подавала за допомогою презентації, а ви її переглядали. Отже:
Показ
слайдів відображує презентацію на весь
екран саме так, як вона демонструватиметься
аудиторії( а саме вам) Дозволяє переглянути малюнки,
анімовані елементи й ефекти переходу,
а також оцінити часові інтервали зміни
слайдів та появи об'єктів на них.
2. Перегляньте презентацію можно за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/1c5bg1XN9JvufE3RUv2nm7X_qYk3Bwc3yT9kw46JJdCI/edit?usp=sharing
3.Виконайте практичну роботу ( слайд16) (у кого немає можливості створити презентацію, в зошиті намалюйте чотири прямокутники ( слайди) і в них впишіть загадки)
Урок за 21.04( 1 гр); 23.04 (2гр.)
Тема уроку:Середовище створення презентацій.
Дати відповіді на питання, які знаходяться на слайдах.(не забуваємо в зошит записувати: число, тему уроку і відповіді на запитання, фото прикріпляти на дошку, або відправляти мені в лічку, вайбер)
Урок за 14.04( 1 гр); 16.04 (2гр.)
Тема уроку: Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.
Дати відповіді на запитання, які знаходяться на слайдах.
Урок за 07.04( 1 гр); 09.04 (2гр.)
Тема уроку:
Порівняння
текстів з оманливою та правдивою
інформацію. Пошук хибних висловлювань
у текстах (на основі інформації з інших
предметів).
1. Переглянути презентацію
2 Дати в зошит відповіді на питання слайду 14 і 15
Порівняння
текстів з оманливою та правдивою
інформацію. Пошук хибних висловлювань
у текстах (на основі інформації з інших
предметів).
1. Переглянути презентацію
2 Дати в зошит відповіді на питання слайду 14 і 15
Урок за 31.03( 1 гр); 02.04 (2гр.)
Тема уроку Таблиці в тексті: Орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
( не забувайте в зошиті писати число, тему уроку)
Завдання 1
Розгадайте ребусиПереглянути презинтацію та опрацювати її
Завдання 2 На комп’ютері створити таблицю за зразком ( слайд 20)
( у кого немає комп’ютера, таблицю в зошиті)
17.03 ( 1 група ), 19.03.( 2 група)
Тема уроку : Доповнення текстів зображеннми
( у зошит записуємо число , тему уроку.
Переглянути презентацію
Даємо відповіді на запитання 20 і 21 слайда( письмово)
Опрацьовуємо презентацію до уроку)
Увага!!!
12.03.20
Всім учням класу)))
Пройти у Міксіке, турнір Маловисківського району. ( У розділі змагання)
Немає коментарів:
Дописати коментар