Інформатика(5)


22 траня

( Роботу писати в зошиті)

Підсумкова контрольна робота за рік


Microsoft Word - це
варіанти відповідей
  1. текстовий процесор
  2. текстовий редактор
  3. табличний процесор
  4. редактор презентацій

Запитання 2
Як відкрити програму Microsoft Word?
варіанти відповідей
  1. Файл-програми-створити-Word
  2. на робочому столі двічі клацнути лівою кнопкою
  3. Пуск-стандартні -Word
  4. Пуск - всі програми - Microsoft Office -Microsoft Word

Запитання 3
Алгоритм збереження текстового документа
варіанти відповідей
  1. Контексне меню - зберегти
  2. пуск - всі програми - зберегти
  3. Файл - зберегти як…
  4. Файл-програми- зберегти


Запитання 4
Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?
варіанти відповідей
  1. Змінює розмір образа
  2. Змінює гучність звуку
  3. Змінює даний образ на наступний
  4. Змінює колір образа


Запитання 5
Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?
варіанти відповідей
  1. Змінює даний образ на наступний
  2. Змінює колір образу
  3. Змінює розмір образу
  4. Видаляє образ

Запитання 6
Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?
варіанти відповідей
  1. Змінює тло сцени
  2. Запускає програму
  3. Призупиняє програму на 1 секунду
  4. Зупинаяє програму
Запитання 7
До зовнішніх пристроїв зберігання відносяться
варіанти відповідей

А. Флеш-карта, оптичний диск, карта пам’яті
Б. Вінчестер, монітор, карта пам’яті
В. Карта пам’яті, монітор, оптичний диск
Г. Принтер, монітор, сканер

Запитання 8
Інформатика — це ...

варіанти відповідей
  1. наука про інформацію і способи її зберігання, обробки і передачі за допомогою компютера
  2. вміння користуватись компютером
  3. вміння створювати компютерні програми
  4. наука про комп’ютер


Запитання 9
Який із видів  інформації не зустрічається у вашому підручнику інформатики?
варіанти відповідей
А. числова
Б. текстова  
В. графічна 
Г. аудіо (звукова)

Запитання 10
Що таке Інтернет

варіанти відповідей
А. Програма
Б. Пристрій
В. Локальна мережа
Г. Глобальна мережа




Запитання 11
Авторське право – це

варіанти відповідей

А. Документ
Б. Права користувача
В. Права програміста
Г. Право на програму або книгу

Запитання 12
Чи безпечно використовувати Інтернет це:

варіанти відповідей
А. Давати свої контакти людям які про це просять
Б. Скачивать файли з невідомих джерел
В. Не давати своїх контактних даних, місця проживання та ін.
Г. Взагалі не використовувати Інтернет до 16 років

Сделано на Padlet
v dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">

 

 

 

4 квітня

Тема уроку :    Алгоритми з розгалудженнями.


  1. Розгадування ребусу.
     
    Відповідь ______________
    Завдання 2. Я, закодувала вам малюнок за допомогою цифр і стрілочок
( Наприклад : 1→:1клітинка вправо;1↓ 1 клітинка вниз ; і так далі )
малюємо по одній рисочці.

1→ ; 1↓; 2→; 1↑; 1→; 2↓; 5→; 2↑; 1←; 1↑; 2→; 8↓; 1←; 2↑; 1←; 2↓; 1←; 2↑; 3←; 2↓; 1←; 2↑; 1←; 2↓; 1←; 3↑; 1←; 4↑.
    Запитання записати у зошит і дати відповіді.
  • Яке зображення ви отримали?
  • Чи було повторення в алгоритмі?
  • Де саме?
  • Чи було в цьому алгоритмі розгалуження?
  • Як ви вважаєте, чому саме це зображення ми отримали? 
      Завдання 3 
    ( клікніть лівою кнопочкою мишки на переглянути презентацію)

      Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
      Пояснити, що саме на малюнку не так, яке правило безпечної роботи порушено.

    1. Робота за комп’ютером.
    У середовищі програмування Scratch створити проект за зразком (необхідно змінити вигляд сцени та записати алгоритм у зошит).












 20.03.

Тема уроку:

Практична робота №6

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч"


1. Перегляньте презентацію

  Практична робота 


 Створи новий проект за запропонованим сюжетом: у пустелі Рудий кіт посадив пальми і вирішив їх порахувати. Кіт рухається вздовж лінії посадки пальм і рахує їх. В кінці Рудий кіт називає загальну кількість дерев.
Зміни зображення сцени на Пустелю. Намалюй на сцені чотири лунки
Добав новий об’єкт Пальма. Продублюй об’єкт Пальма тричі та розмісти Пальми на лунках

З’ясуй місцезнаходження кожної лунки. Склади програму переміщення Рудого кота від однієї лунки до іншої. Для цього використай знайдені числа як значення параметрів у відповідних командах.
Доповни команди переміщення іншими командами так, щоб біля кожної лунки кіт зупинявся, рахував пальму, а потім продовжував рухатися далі. В кінці руху кіт повинен назвати загальну кількість дерев.
Доповни команди діями, які будуть правильно розміщати Рудого кота на сцені: на початку кіт дивиться на право, в кінці – на ліво.
Збережи проект під ім’ям «Практична 6 _Прізвище» та  сфотографуй  результат і перешли  вчителю.



Домашня робота

Завдання  Парк.

  1. Склади проект за пропонованим сюжетом: у шкільному саду шестикласники планують посадити дерева. Виконавець рухається вздовж лінії посадки дерев і називає породу дерев, які потрібно висадити.
  2. Збережи проект з іменем Прізвище6.






13.03.20

Тема уроку:Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.
( у зошит записати число, тему уроку)
2. Перейдіть за посиланням:
https://sites.google.com/site/saitkvadr/materiali/5-klas/urok-18-nove

Виконайте завдання, що розміщені на даному сайті.
( тести не проходити)
3. На ПК завантажити програму Scratch.
4. У зошит записати, що таке, комп’ютерна програма та комп’ютерне середовище

Немає коментарів:

Дописати коментар